Een professioneel adres voor je bedrijf. Je post kom je zelf ophalen bij ons locatie team in de Lichttoren 32 in Eindhoven. Ook heb je bij Igluu vrij toegang tot onze lounges, onze vergaderruimtes en andere faciliteiten op aanvraag.
Een professioneel postadres waarbij wij jouw post wekelijks naar je privéadres sturen of scannen en naar jou mailen. Ook heb je bij Igluu vrij toegang tot onze lounges, onze vergaderruimtes en andere faciliteiten op aanvraag.
Als aanbieder van een zakelijk postadres of een virtueel kantoor is Igluu verplicht om iedere afnemer te controleren middels een “Know Your Customer check”. Hierbij worden diverse vragen gesteld over je onderneming en dien je zaken zoals je KvK-uittreksel te uploaden.
Zakelijk postadres
Een zakelijk adres maakt je bedrijf professioneel. Hiermee kun je jouw bedrijf laten registreren op een van de Igluu-locaties in Nederland. Je haalt zelf je post op of we sturen het door, precies zoals het jou uitkomt.
Ons team staat altijd voor je klaar
Ons ervaren team ontzorgt je volledig. We helpen je met al je praktische wensen. Bij Igluu gaat het alleen om jouw werk.
Hoe gaat het in zijn werk?
Meld je bedrijf aan
Igluu neemt binnen 24 uur na je aanvraag contact met je op.
KYC-check
Upload de door ons gevraagde wettelijk verplichte gegevens.
Je correspondentieadres is gereed
Laat je post inscannen en naar jou mailen of kom die zelf ophalen. In onze lounge staat de koffie voor je klaar.
Regel vandaag nog jouw zakelijk postadres
Een betrouwbaar en professioneel adres voor jouw bedrijf. In slechts een paar klikken geregeld
Stijlvolle ruimtes met veel daglicht en voorzien van alle faciliteiten. Ideaal voor vergaderingen, presentaties en brainstormsessies. De breaks vinden plaats in de gezellige lounges.
Fraai ingerichte privékantoren op een toplocatie. Flexibele huurtermijnen, een bemande receptie met 24/7 toegang. Perfect voor teams en zelfstandigen die hoge eisen stellen aan hun kantoor.
Wij nemen jouw aanvraag voor het openen van een zakelijk adres direct in behandeling na ontvangst van de benodigde documenten. Zodra deze zijn gecheckt – conform de WWFT wetgeving – is jouw virtuele office geregeld.
Wanneer je kiest voor een virtual office bij Igluu kun je je bedrijf op ons adres inschrijven bij de Kamer van Koophandel.
Bij Igluu kies je zelf uit deze vier looptijden; zes maanden, één, twee of drie jaar. Na de eerste vaste termijn hebben al onze overeenkomsten een opzegtermijn van 2 volledige kalendermaanden.
Om een virtueel kantoor bij ons te activeren, hebben we in ieder geval nodig een uittreksel van de KvK, een legitimatiebewijs en jouw bankgegevens. Afhankelijk van de aard van jouw bedrijf zijn we verplicht aanvullende informatie te vragen.