Wanneer je behoefte hebt aan een professionele werkplek wanneer het jou uitkomt, tussen ondernemende zzp’ers in het centrum van de stad, dan ben je bij ons aan het goede adres.
Ja, toegang tot alle Igluu locaties zijn gekoppeld aan jouw ene abonnement.
Zo vaak als jij wil! Igluu is toegankelijk en open voor de leden 24/7.
Ja dit kan zeker. Leuk dat je interesse hebt om bij Igluu lid te worden. Tot snel!
Alle medewerkers uit jouw team of van jouw bedrijf krijgen een individueel lidmaatschap en toegangspas. Je ontvangt maandelijks een handige totaalfactuur voor alle werkplekken die jouw team gebruikt.
Nee, bij Igluu delen we de coworking ruimte op basis van first-come-first serve. Maar maak je geen zorgen, er zijn diverse andere plekken waar je kan werken en overleggen als alle werkplekken bezet zijn. Wij zorgen voor voldoende ruimte zodat dit zelden tot nooit voorkomt in de praktijk.
Ja, dat kan. Je krijgt 50% korting op je reserveringskosten en kan bijvoorbeeld per uur een spreekkamer reserveren.
Na jouw eerste vaste lidmaatschapsjaar, geldt er doorlopend een opzegtermijn van 2 maanden.
Wij bieden stijlvolle en volledig uitgeruste vergaderruimtes aan voor groepen van verschillende grootte. De ruimtes zijn flexibel in te richten naar jouw wensen.
Ja, onze vergaderruimtes zijn uitgerust met audiovisuele apparatuur om hybride meetings soepel te laten verlopen.
De prijzen verschillen afhankelijk van de locatie, grootte van de ruimte en de duur van de boeking. Informeer naar de voordelige standaard arrangementen of neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Ja, dat kan. Igluu biedt verschillende opties aan, zoals koffie-en-thee-arrangementen, ontbijt-, lunch-, en diner pakketten en borrels. Zodra de offerte aanvraag binnen is, neemt ons team contact op om de wensen door te nemen en een passend voorstel maken.
Ja, er is voor vaste huurders parkeergelegenheid op eigen terrein en voor onze dag gasten in de buurt van onze locatie. We informeren je graag over de specifieke mogelijkheden per locatie.
Nee, het is niet nodig om lid te zijn. Onze vergaderruimtes zijn beschikbaar voor zowel leden als niet leden.
Ja, we bieden standaard een LCD-scherm of beamer en optioneel een microfoon en whiteboard. Wensen kun je doorgeven bij je boeking.
Ja, onze locaties zijn ontworpen met toegankelijkheid in gedachten. Neem contact met ons op als je specifieke vereisten hebt.
Je kunt eenvoudig reserveren via onze website, telefonisch of per e-mail. Kies een locatie, datum en tijd en wij regelen de rest.
Annuleringen zijn mogelijk, maar er gelden voorwaarden afhankelijk van de termijn. Neem contact op met ons team voor meer informatie.
Het huurtarief is gebaseerd op de oppervlakte van de kantoorruimte. Daarnaast kunnen de looptijd, het meubilair en andere optionele elementen het tarief beïnvloeden. Vanaf € 300 per maand kan je bij ons al terecht voor een eigen ruimte. Ben je op zoek naar een voordeligere oplossing? Dan is een coworkingplek beschikbaar voor slechts € 250 per maand.
Ons aanbod is dynamisch en voortdurend in beweging. Voor actuele informatie over de beschikbaarheid kun je contact met ons opnemen via 085-7737703.
In de huur is bij ons alles inclusief. Denk aan het gebruik van onze receptie en het hospitality team, het gebruik van de lounge, de focusruimtes en vergaderruimtes, koffie en thee, wifi, een printbundel, nuts- en servicekosten en de schoonmaak van je kantoor. Verder ben je 24/7 welkom bij ons en in je kantoor.
Daar maken wij ons geen zorgen over. Bij ons vind je veel zelfstandige professionals (zzp’ers) en het MKB. Je kunt Igluu zelf komen ervaren. De eerste stap is een wederzijdse kennismaking om elkaar en elkaars concepten beter te leren kennen.
Ja zeker. Een persoonlijke kennismaking en rondleiding zijn essentieel om te beoordelen of je jouw bedrijf bij ons wilt vestigen.
Onze huurcontracten bieden flexibiliteit en worden afgestemd op jouw eisen en wensen. Tegelijkertijd werken we met vaste afspraken om stabiliteit en duidelijkheid te waarborgen.
Het kantoor is in beperkte mate te personaliseren, zodat het aansluit bij zowel jouw als onze bedrijfsidentiteit. We zullen zorgdragen voor herkenbaarheid en branding, vooral op onze signage, zodat jouw bedrijf goed zichtbaar is voor bezoekers.
Zodra je een kantoorruimte bij ons huurt is jouw kantoorruimte 24/7 toegankelijk.
Ja zeker, we stimuleren het gebruik van deze ’thuis-ruimtes’ door vaste huurders. Als lid van Igluu krijg je hoge vaste korting op het boeken van vergaderruimtes voor jou, je team en je gasten.
Upgraden kan altijd, indien we beschikbaarheid hebben. Het downgraden van je abonnement kan zodra de looptijd voorbij is of we tussentijds een switch kunnen organiseren met een nieuwe of bestaande huurder.
Je kan bij ons gebruikmaken van de focusruimtes, open lounge, huiskamer en binnentuin. Daarnaast hebben we een overdekte fietsenstalling en parkeerplekken te huur met zelfs de mogelijkheid tot elektrisch laden.
Wanneer je kiest voor een virtual office bij Igluu kun je je bedrijf op ons adres inschrijven bij de Kamer van Koophandel.
Bij Igluu kies je zelf uit deze vier looptijden; zes maanden, één, twee of drie jaar. Na de eerste vaste termijn hebben al onze overeenkomsten een opzegtermijn van 2 volledige kalendermaanden.
Om een virtueel kantoor bij ons te activeren, hebben we in ieder geval nodig een uittreksel van de KvK, een legitimatiebewijs en jouw bankgegevens. Afhankelijk van de aard van jouw bedrijf zijn we verplicht aanvullende informatie te vragen.
Wij nemen jouw aanvraag voor het openen van een zakelijk adres direct in behandeling na ontvangst van de benodigde documenten. Zodra deze zijn gecheckt – conform de WWFT wetgeving – is jouw virtuele office geregeld.